ARREMBAWI

 
    Syahal Sa3ah Dhaba


    Berhubung

    Jalinan
    Borak Baik-Baik



    Pelawat
    IKLAN TAK BERBAYAR
    Diyalna.com Commercial Ehoza.com - Global Information Community Photobucket
    Other things
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis ligula lorem, consequat eget, tristique nec, auctor quis, purus. Vivamus ut sem. Fusce aliquam nunc vitae purus.
    Alhamdulillah
    Friday, June 26, 2009


    Bismilllah Wasolatu Wassalamu 3ala Rosulillah wa 3ala Alihi Ajma3in.
    Bersyukur kepada Allah atas kurniaannya dapat juga aku tempuhi peperiksaan akhir ni dengan tanpa halangan.Alhamdulillah.Kini hanya menanti keputusan di tampal.Semoga beroleh apa yang di harapkan.Amin.
    Sekarang ni tengah sibuk mengemas barang untuk pindah rumah.Aku akan ke rumah lain.Sebab kebanyakan dari kami akan pulan ke malaysia dan ada yang akan ke Mesir.Jadi bagi tidak membebankan mereka kami terpaksa pindah ke rumah lain.Lebih2 lagi aku akan berangkat pulang ke tanah air pada awal bulan 8 nih.InsyaAllah jika tidak ada aral melintang dan peperiksaan ku kali ni lulus.Mudahan di permudahkan semua.Walaupon tidak semua peperiksaan aku dapat jawab dengan baik tetapi paling kurang aku dah berusaha dengan sedaya yang mampu dan kini hanya tawakal kepada Allah.Sesungguhnya Allah amat menyukai orang yang bertawakal.

    posted by Muhammad Iskandar Shah Bin Ab Ahmid @ 7:58 AM  
    1 Comments:
    Post a Comment
    << Home
     
    Tuan Rumah

    Name: Muhammad Iskandar Shah Bin Ab Ahmid
    Home: Kenitra, Morocco
    About Me: -Lahir di Hosp Tampin,menetap di Kg Bongek Tengah,Rembau Negeri Sembilan,Sekarang di Univ Ibn Tofail,Kenitra Morocco..
    See my complete profile
    Diri Ku
    Nama di beri Muhammad Iskandar Shah bin Ab Ahmid arrembawi Assyafie.Arrembawi menandakan saya dari daerah Rembau negeri sembilan dalam bahasa Arab huruf "Ya" menandakan ya nisbah yang mane menisbahkan dirinya kepada sesuatu.contohnya malizie."zie"adalah huruf Ya menandakan dia adalah dari Malaysia.ada pon Assyafie menandakan diriku ini adalah bermazhab syafie.bukan lah menandakan saya adalah seorang yang taasub mazhab.di lahirkan di Hospital besar Tampin negeri sembilan.Dan Menetap di Kg Bongek Tengah Jalan Masjid Lama Rembau Negeri sembilan .Pernah Menuntut ilmu di Tadika Kemas Kg Bongek Tengah kemudian di Sekolah Kebangsaan Undang Rembau, Dan sewaktu Tingkatan 1 merupakan perjalanan ku yang pertama dalam dunia nih.aku berkenalan dengan seorang Ustaz lepasan dari Mekkah yang Bernama Ustaz Hj Rosli Bin Saleh. Beliau merupakan Anak murid kepada Tuan Guru Haji Ali yang mana merupakan Mudir Di Pondok Siliau.Ustaz Hj Rosli menuntut di Mekah bertalaqi dengan seorang syeikh di Masjidil Haram. Dan Kemudian Di Sekolah Menengah Rendah Agama Rembau dan selepas PMR melanjutkan pelajaran ke Maahad Ahmadi Gemencheh Negeri Sembilan Darul Khusus,dan Selepas SPM aku melanjutkan pelajaran ke University Of Ibn Tofail Morocco
    Artikel
    Archives
    Tautan Sahabat
    My Family
    Tautan Akhawat
    Sahabat Lain Negara
    Photographer and My Friend
    Powered by

    BLOGGER

    © 2005 ARREMBAWI Blogger Templates by Isnaini Dot Com